Det är så tragiskt.


Jag hinner och orkar inte med att blogga längre.
Statistiken bara sjunker. Från cirka 35 lästare om dagen till 17?! Hah jag är så sämst!
Jag antar att jag ska lägga bloggandet på hyllan ett tag framöver, ta ytterligare en paus. (Ni som läst min blogg ett tag vet att jag slutar och börjar lite hur som helst).
Men ärligt talat så känns det ändå inte som att man får ut så mycket av sin blogg - just nu.
Mest bara ett sätt att fördriva tiden sega kvällar (som nu, när jag är SUPERTRÖTT men inte vill sova).

Jag som hade tänkt börja lägga ut bilder och allt.
Men jag blev ändå inte nöjd med dem så vad spelar det för roll :P

Om jag känner mig själv rätt så kommer det ploppa in lite roliga grejer här hipp som happ utan någon särskild anledning. Jag hoppas ni gillar random saker.
Viiiisst...?

Ja men när jag ändå är i farten kan jag ju säga vad jag åstadkommit denna måndag. (jag glömde att det var måndag på sista lektionen idag - trodde det var minst onsdag - för dagen hade kännts så seg. helt ärligt. då är man trött!).
Wellwell, idag har:
... Jag har iallafall bekräftat att Malin försovit sig (är det inte hon så är det jag som gjort det) så ytterligare ett av alla våra tappra försök att hinna äta frukost i skolan (ja, vår skola serverar det:D) failade idag med.
Jag har gått runt och kännt mig hysteriskt ful.
Jag har haft håltimme och blivit lycklig över det.
Jag har pratat med en konstig fifflare.
Jag har varit jätteflummig.
Jag har blivit vettskrämd.
Jag har gått hem och sovit.
Jag har gått tillbaka till skolan och repat.
Jag har gått till Rockville och repat.
Och jag kände mig ganska värdelös där för jag tycker inte om vår låt särskilt mycket längre.
Men bandet, ni är så söta. (btw, valle, bilden på dig publiceras när jag lagt in den)

Och jag längtar tills; tisdag, onsdag, lördag, söndag, tisdag, onsdag, torsdag!

Godnatt / Vevvsan


Kommentarer
Postat av: Valls

NooOooOoOOOOoooo! :(

2009-01-20 @ 16:38:43
URL: http://deldemar.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag kollar alltid din blogg :):) stolt

bra är den också (A)

2009-01-20 @ 22:21:52
Postat av: Marcus

ovanligt att malin e sen xD

2009-01-22 @ 00:10:10
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0