On a stick


Jag sitter uppe och äter mina drömmar...
Vaniljdrömmar, för att vara exakt.
Jag hoppade över middagen idag och åt popcorn hos Chris med Jonas och Sara istället :P Det var gott, tills de började kasta popcornen i min ramlösa.. Äcklans!
Det var meningen att vi skulle se en film som handlade om några som fick cancer och skulle hinna göra massor av saker. Något sådant. Ingen kollade, vi satt mest och snackade och det är ju faktiskt mycket trevligare :D

Idag har jag varit i skolan och i stallet också.. Skolan var sådär, skolan är alltid sådär. Stallet var sådär, stallet är oftast sådär, now days. Jag red Tiger och det gick väl bra, trots att han blev lite crazy mot slutet. Han är så liten den underbara ponnyn! Om jag kunde skulle jag krympa honom till kattstorlek och låta honom bo hos mig.

Och imorgon ska jag på öppet hus! DesignGymnasiet är vad som gäller. Grejen är att det tar nästan en timme för mig dit ifrån mamma, och bara 7 minuter från pappa. Det ligger i Sickla.. Jag vet inte om jag vill bo hos pappa, det skulle vara ganska konstigt. Men .. jag får se hur fin skolan är. Annars tror jag det blir Södra Latin.

Nu ska jag gosa med Johannes och Hugo,
(misstolka inte, det är mina marsvin)
sen ska jag sova!

Godnatt sötploppar / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Du har blivit utmanad på min blogg! :) <3

2009-01-25 @ 14:40:15
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0