r.i.p sötsvante..


Jahapp.. Nu sitter jag här igen.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft ork att sitta vid datorn, jag ber om ursäkt till mina trognaste läsare.
De närmsta dagarna har det hänt ganska mycket,

Jag har fått en liten marsvinsbebis som heter Johannes.. världens sötaste. Kan lägga in bild sen.
Dock känns det lite vemodigt att "ersätta" en vän så kort efter.. Men det är väl bäst för min andra lilla älskling.

Det var helt sjukt när du försvann. Du var helt pigg och ditt vanliga du bara några timmar innan du dog. Shit.. du var alldeles stel och iskall.. Fruktansvärt! Jag trodde verkligen jag skulle få ha dig längre. Lilla lilla du .. ryckte och var helt lelös.
Och jag var helt hjälplös! Kunde inte göra ett skit .. bara kolla på.. Fy fasen vad hemskt det var!!!!!
Jag saknar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0