Gymnasieval och känslor?


Hej hopp lingon plopp!
Jag ska inleda det här inlägget med att berätta, för alla som inte vet, att JAG FYLLER ÅR IMORGON!
Sweet sixteen! Jag blir stor flicka. (i princip gammal)
Så glöm inte att säga grattis, för då kommer jag bli jätteledsen..
(Grattis i förskott mig själv)

Well well,
Idag har det varit en rolig dag i skolan, det är ju trots allt onsdag! Vi har haft musik, slöjd och bild på samma dag - wonderful! Dock gör ju det att de resterande dagarna ter sig en aning dystert.. Men det får man leva med.
Efter plugget idag somnade jag som vanligt (sovdjur som jag är, har sagt det förut men säger det igen).
Sen var det bara att börja att kolla gymnasium!
Jag har bokat in tre öppna hus nästa vecka, eftersom jag varit så dålig och inte gått på ett enda.

Onsdag:
DesignGymnasiet
Torsdag:
Södra Latin
Lördag:
St:Eriks Gymnasium
Det känns lite läskigt, men kul. Jag tror (och hoppas) att jag får en bättre överblick om var/vad jag vill gå.
Jag tror jag kommer gå estetisk. Bild & Formgivning eller musik, eller så går jag design.
SYV-Per har i princip blivit en av mina trogna vänner den närmsta tiden (hjälp) och jag måste höra med honom om vilka frågor jag ska ställa när jag är där...

såhär tycker jag om gymnasie valet:


Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis tjejen! ^^

2009-01-16 @ 01:05:58
URL: http://idooh.blogg.se/
Postat av: Johan

Grattis :):)

2009-01-18 @ 11:07:28
Postat av: Marcus

Asså jag har inte varit på någon öppet hus eller något. Jag tycker att alla överdrivit de här med gymnasieval... De e fail ;-)

2009-01-18 @ 22:17:10
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Anna från Norrland !

vafan grattis i efterskott, xD

du måste ju komma i sommar ;)

2009-05-03 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0