Oh happy day?


Jag har bestämt mig.
Det är nu det gäller.
Det är dags att förbättras.
Jag ska sluta svära!

Om man tänker efter - hur fult pratar vi inte nu på 2000-talet? Om vi jämför för hundra år sedan så tycker i alla fall jag att vi talade vackrare. Jag är en sån där person som egentligen skulle vara född typ senast 1950, men nu är det som det är (??) och jag ska göra det bästa av situationen (alltså, sluta svära)!
Så .. vännerna som läser det här, ni får slå mig - inte för hårt, snälla - varje gång jag bräker ur mig en svordom. Vi får väl se hur länge jag klarar det, för på svenska lektionen idag gjorde jag bort mig lite.
Jag till David: Jag ska fan sluta svära.
Sen brast han ut i skratt.


Vad har jag annars gjort idag? Jag har haft franska. Sen åkte jag och Malin till söder för jag skulle på casting, men agenturen hade felbokat mig så jag ska dit på torsdag istället. Det var ju lagom härligt att man lyckat ta sig dit och pratat med lärare och allt - så var det bara att prata en stund och säga torsdag istället.
Aja. Någon missuppfattning. :P
Sen åkte vi och fikade på lunchrasten (så himla mysigt!) och sen shoppade vi. Jag hittade ett väldigt efterlängtat plagg! Tänk att dom ändå har min storlek! Bh-storlekar är ett skämt nu förtiden.
Dessutom köpte vi likadana tröjor på rean, en varsin lila från älskade Monki, den var nedsatt 75% och kostade därmed endast 50 kr! Glada människor blev vi.
Måste bara säga att jag älskar Malin.

Imorgon ska jag och Malin ut till medryttarhästarna!:) Dock har jag ingenting att åka på (dvs. kort eller ngt) så jag vet inte hur jag ska lösa det! Någon som har ett åkkort att låna mig? Snälla söta!

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

hahah lycka till med det xD (a)

2009-01-28 @ 22:35:09
URL: http://zoderlund.blogg.se/
Postat av: Marcus

hahah ja skulle också skrattat x)

2009-02-02 @ 16:15:59
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Marcus

Skulle oxå skrattat x)

2009-02-02 @ 16:17:31
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Marcus

Sorry att de blev två gånger, men de typ lagga ^^

2009-02-02 @ 16:18:51
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0