Wiha ?


Hejsan :)
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och sen i stallet. Red Figaro, det gick väldigt mycket bättre än vad jag trodde! :D
Jag har föresten en medryttarhäst på gång, äntligen! :) Lotus heter han, han står i ett stall i Tungelsta där min kompis Malin också skaffat en medryttarpålle :) Vi ska dit och provrida snart igen, men då ska vi rida lektion. Hoppas det går bra alltså! (Och den här ägaren var, till skillnad från den sista, väldigt trevlig!)

Gymnasium är vad som stör mig just nu, det skapar en orolig liten bäver i min mage som bara gnager och gnager .. så stört jobbigt! Usch. Jag tänkte gå igenom alla broschyrer å kataloger en gång till ikväll ........ men jag orkade inte. Ska kolla när DesignGymnasiet har öppet hus. Hoppas att jag inte missat deras också (inte gått på ett enda dum som jag är).

Jag har börjat måla ganska mycket igen föresten. Jag tänkte scanna in lite bilder sen om nån är intresserad av att se... (you must be or I'll be sad).

Här är några bilder från när jag och Malin var och provred!
Här är då jag på Lotus, (och Malins pålle Mallinova till vänster)

Lotus!

Fina himlen! Det blev mörkt väldigt snabbt .. lite läskigt att rida hem!

Malin och Mallinova :)


Puss och godkväll på er
/ Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

jag vill se dina teckningar!:)

2009-01-14 @ 16:37:50
Postat av: Ronja

gud vad söta hästar jag är nästan lite avis faktist.

jag skulle gärna vilja se dina teckningar<3

2009-01-14 @ 20:49:50
URL: http://lillar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad söta ni är :D

Dom kommer nog lite senare, för tänkte passa på att scanna in flera när jag ändå har chansen!(Jag har tyvärr ingen egen scanner så min söta vän Malin gör det jobbet åt mig:D)

2009-01-14 @ 22:33:29
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: Lovissa

vet du hur avunsjuk jag är på dom där bilderna? :(

<3:D

2009-01-16 @ 12:57:03
URL: http://lovss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0