Hon lever!!


Internet är tillbaka! :D Efter tre veckors tid.
Haha det är tragiskt hur min statistik har sjunkt. Jag räknar numera min blogg som lite död.

Men under de här tre datorfria veckorna har jag insett hur sköönt det är att vara utan internet egentligen. Visserligen har man ibland kännt sig lite desperat efter att ex. kolla tågtider, research till plugg och sådana nödvändigheter men annars har jag nästan kännt mig lite fri?
 Jag har inte slösat så mycket tid vid datorn alltså, utan använt tiden till bättre saker ! :)

Nu tänker jag inte sitta här längre, ska kanske börja på arbetsproverna till gymnasieansökan .. men jag orkar inte. :P

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yay ur back ! D:

2009-03-03 @ 16:26:34
Postat av: Nella

http://www.gratismode.se/?c=23773 Gratis mode på nätet, registrera dig på länken!



Kram

2009-03-14 @ 08:41:34
URL: http://hejnella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0